פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שרות לקוחות 073-8020324
כל המותגים
ווטסאפ
שעות פעילות: א-ה 7:30-17:00
-->

כלי גינון ידניים אחרים

כלי גינון ידניים לגינה :מסור גיזום עצים ידני ,מסור ידני לגיזום עצים ,מסור גבהים ידני,גוזם ענפים טלסקופי ידני ,מסור גבהים ידני וולף ,גוזם ענפים ידני ,מסור גיזום ידני ,מקלטר ידני הקטגוריה שמציעה לכם מבחר עצום של כלים ידניים שכל גנן צריך. בין אם אתה גנן מתחיל או חובב, מקצוען או בעל עסק, הכלים הידניים שאנו מציעים הם פריטי חובה לכל גינה, אנו גאים להביא לכם כלים איכותיים של מיטב היצרנים המובילים בתחום –Wolf Garten, Stiga, Bosch, Villagerועוד.

כל מי שעוסק בגינון יודע שכלים ידניים הם הבסיס לתחזוקה וטיפוח הגינה. כלים אלו הוכיחו את עצמם כיעילים באופן שוטף, ואין להם תחליף. כל הכלים שלנו מיוצרים בטכנולוגיות חדישות, בעלי עיצוב ארגונומי ונוחות תפעול שמעניקה חוויית עבודה ברמה אחרת.

בין מגוון הכלים שלנו תוכלו למצוא את כלי הגינון הקלאסיים – כפות שתילה, מיני מגרפות, מזלגות שתילה, מזמרות, סכינים, מגרפות עלים, מסורים, מקלטרות, מטאטאי גן, מעדרונים משולב, מעשבים, מקטפות, גרזנים, מספרי גן, מספרי דשא, מגלים ועוד. המגוון הגדול מסייע לביצוע טווח רחב של משימות גינון, החל ממשימות יומיומיות פשוטות ועד טיפולים מורכבים יותר במדשאה ובגינה.

בנוסף, אנו מביאים לכם סל רחב של מוצרים משלימים, שמסייעים לגנן בטיפוח ותחזוקת הגינה וסביבתה – מתלים לכלים, מגבים, מנקי חלונות, יעה, מכשירי פלס, כפפות ועוד. כמו כן, אנו שמחים להציע מבחר חלקי חילוף כמו – ידיות, קסטות, סטים, סלי איסוף ועוד.

אם אתם מתלבטים, הצוות המקצועי של מטר ישמח לעמוד לשירותכם בייעוץ והכוונה – בטלפון או בצ’ט. כמו כן, אנו זמינים עבורכם במידה ואתם זקוקים לתיקון כלי גינון

יש לך פרויקט חד פעמי? מחיר המוצר יקר? אתה לא בטוח שהפריט מתאים לך? אין לך מקום ראוי לאחסון? אם כן אולי כדאי שתשקול השכרה ולא רכישה .כנס לקטגוריית השכרה וחפשו את המוצר המתאים לכם.

מטר כלי גינון וכלי עבודה היא ONE STOP SHOP מענה מלא במקום אחד.

זקוקים לתיקון של כלי גינון,כלי עבודה? במטר כלי גינון יש את תחנת השירות המקצועית בישראל .

מטר כלי גינון מאושרת על ידי כול היבואנים הרשמיים בישראל להעניק שירות תיקונים לכלים המיובאים לישראל.

צור קשר על מנת לקבל הצעת מחיר ולבחון את כדאיות התיקון לעומת רכישה או השכרה.

 

תוצאות: 23
בחרת לסנן לפי: כלי גינון ידניים אחרים
יצרנים
סוג / קטגוריה
טווח מחירים
מקור כוח
כלי / אביזר
אביזר(22)
כלי(18)
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy