פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שרות לקוחות 073-8020324
כל המותגים
ווטסאפ
שעות פעילות: א-ה 7:30-17:00
-->

מפוח עלים

מחפשים מפוח עלים אמין ואיכותי? הגעתם למקום הנכון. בין אם אתם גננים חובבים או אנשי מקצוע, כאן תמצאו מגוון עצום של מפוח/שואבים המתאימים לכל צורך.

אנו גאים להציע לכם מבחר כלי מקצועיים שיעניקו לכם תחושה של מקצוענים בגינה ובחצר: מפוח עלים משולב כולל שואב עלים, מפוח עלים ידני,כמו כן הוא מוחזק ביד אחת בזמן העבודה, או מפוח עלים גב ,נישא על הגב, בדרך כלל בעל מנוע גדול ודחיפת אוויר חזקה אבל כבד יותר .

מהירות אוויר גבוהה של מפוח עלים חשובה מאוד לביצוע שלל העבודות ,ככול שמהירות האוויר גבוהה יותר כך קל ומהיר יותר להסיר עלים כבדים.יש להבחין בין כוח נשיפה המושג באמצעות הגדלת צינור האוויר של המפוח לבין מהירות אוויר.

היתרון הגדול של המפוח הוא טיפול מהיר בניקיון של שטחים גדולים לפני תחילת עבודות הגינון ולאחריו.

העבודה עם שואב עלים יותר איטית מאשר עבודה עם מפוח עלים פתרון נכון יהיה שילוב בין 2 הפעולות:קודם עבודה עם מפוח עלים וריכוז הלכלוך במקום אחד ולאחר מכן מעבר לפעולת שואב עלים.

מפוח עלים שמיש במיוחד בעבודות נקיון על דשא סינטטי.

המפוחים שאנו מביאים לכם קלי משקל ונוחים לשימוש, מה שמאפשר עבודה ממושכת עם מאמץ מינימלי ותפוקה גבוהה. הייצור בטכנולוגיות מודרניות מביא לכם ידיות ארגונומיות המבטיחות אחיזה בטוחה ובטיחותית ועיצוב מתוחכם השומר על חלוקת משקל אופטימלית.

רבים מהמפוחים מגיעים עם קיט לגריסת העלים, מה שמאפשר למחזר את עלים ולהפוך אותם לחומר דישון ידידותי לסביבה. שק האיסוף הכלול מגיע בגדלים שונים ומאפשר הרכבה וריקון קלים ומהירים.

רק אצלנו במטר תמצאו מבחר גדול כל כך של יצרנים מובילים. אנו גאים להביא לכם מפוחים של  ECHO Wolf Garten, Bosch, Stihl, Gardena, Stiga, Villager ועוד. אמינות ואחריות הם המפתח, ואנו במטר מספקים לכם את ההבטחה.

אם אתם מעוניינים בשכירת מפוח גב או מפוח יד, גם כאן אנו לרשותכם. צרו איתנו קשר וקבלו הצעה אטרקטיבית לשכירת הכלי הדרוש לצרכים שלכם, לתקופת זמן מוגבלת. בנוסף, אני מציעים שירות תיקונים מקיף, על ידי אנשי מקצוע מיומנים , בלוחות זמנים סבירים ובמחירים הוגנים

יש לך פרויקט חד פעמי? מחיר המוצר יקר? אתה לא בטוח שהפריט מתאים לך? אין לך מקום ראוי לאחסון? אם כן אולי כדאי שתשקול השכרה ולא רכישה .כנס לקטגוריית השכרה וחפשו את המוצר המתאים לכם.

זקוקים לתיקון של מפוח עלים? במטר כלי גינון יש את תחנת השירות המקצועית בישראל .מטר כלי גינון מאושרת על ידי כול היבואנים הרשמיים בישראל להעניק שירות תיקונים לכלים המיובאים לישראל.צור קשר על מנת לקבל הצעת מחיר ולבחון את כדאיות התיקון לעומת רכישה או השכרה.

מטר כלי גינון וכלי עבודה היא ONE STOP SHOP מענה מלא במקום אחד

מפוח עלים לעומת שואב עלים – מצא את ההבדל

נמאס לכם מהעלים הנושרים ומערימת העלים בחצר הבית שלכם? אז אתה צריך להשתמש בכלי טוב לניקוי העלים האלה.

תגלו שגם שואב עלים ומפוח עלים מנקים עלים יבשים ונשרו מהאדמה. אבל, עלול להתעורר בלבול לגבי הכלי האידיאלי לשימוש שלך.

מתי כדאי להשתמש במפוח עלים?

מפוח עלים הוא אחת הכלים הטובים ביותר לניקוי כללי של הגינה שלך בעונות מסוימות. למרות ששואב עלים מצוין, שימוש במפוח עלים עוזר לרוב במצבים הבאים-

  1. אידיאלי עבור משימת ניקוי מהיר

אם אתם רוצים לנקות את הבלגן מהר יותר, שימו את ידיכם על מפוח העלים המהימן. ובכן, מפוחי עלים חזקים יותר משואבי עלים רגילים.

מפוח זורק סילון אוויר בלחץ גבוה דרך חריריו. החלק הטוב ביותר הוא שזרימת האוויר הסילון מדויקת ומדויקת, מה שמנקה את העלים והפסולת מהר יותר מאשר שואב עלים. אז, אתה מקבל גינה נקייה תוך מספר דקות.

  1. שימושי בעת ניקוי פסולת רטובה

קשה לנקות פסולת רטובה, ללא קשר לגודלה. בין אם מדובר בערימת עלים רטובים או דשא טרי שנחתך, או כל דבר אחר, אתה צריך לעבוד קשה במיוחד כדי לנקות אותם.

אבל, אם אתה משתמש במפוח עלים, אתה יכול לנקות את הפסולת מהר יותר עם אוויר סילון בלחץ גבוה מהמכונה.

יש לציין שגם למפוח עלים יש מגבלה לטפל בפסולת רטובה .

  1. שימושי

ובכן, מפוחי עלים טובים יותר מציוד אחר לניקוי ביתי. אם אתה רוצה לקבל גינה נקייה ונטולת פסולת, מפוח עלים הוא האפשרות הטובה ביותר. עם זרימת לחץ האוויר הגבוהה שלו ויתרונות נוספים, לא תמצאו אפילו את העלה הקטן ביותר שוכב.

אפילו בעלי בתים עם גינה ותיקים רבים מעדיפים מפוח עלים במקום שואב עלים.

  1. אידיאלי לניקוי חללים רחבים במיוחד

חללים פראיים דורשים מאמץ נוסף במהלך ניקוי וגינון. חלק לא בשימוש בחצר האחורית שלך, מרזב צר או כלב קטן הם לרוב מאתגרים לניקוי. למרות שאתה יכול לנקות את החללים האלה באמצעות ואקום, מפוח עובד הכי טוב.

למפוחים יש חרירים קטנים וצרים יותר ומציעים זרימת אוויר בלחץ גבוה לניקוי יעיל.

מתי כדאי להשתמש בשואב עלים?

שואב עלים טיפוסי מגיע עם שקית איסוף עלים מחוברת אליו. כמו כל שואב עלים, הוא שואב את העלים ואוסף אותם בשקית.

אתה יכול למצוא בשוק דגמים שונים .

עוצמת היניקה שלו גבוהה יותר משואבי עלים רגילים. לפיכך, שואבי העלים מציעים לך הקלה מניקוי ידני של כל העלים הנושרים במהלך העונה.

  1. אידיאלי לניקוי עלים/פסולת מלוכלכים במרחבים הצרים

אם יש לך מקום קטן או צר לנקות את העלים והפסולת שנערמו, שואבי עלים מתפקדים טוב יותר. זה יכול להיות מרזב צר או תעלה או אפילו סמטה קטנה בחצר האחורית שלך, הניקוי נעשה קל יותר עם הכלי הזה.

שואב עלים יעבוד מצוין בזמן ניקוי החללים הקטנים והאזורים הצרים כמו הפרופורציה בין שני עצים או ליד גן פרחים. פיות הוואקום חזקות ותופסות כמעט את כל העלים, למעט כמה עלים שפספסו ומפוזרים.

  1. שואב עלים מתאים למשימות ניקוי עדינות ורגישות

ובכן, שואבי עלים הם אידיאליים אם יש לך רק כמה עלים. זה נהדר גם עבור אלה שיש להם ערוגות פרחים וצמחים עדינים אחרים או גינה בביתם.

שואבי העלים אינם חזקים כמפוח עלים ומשתמשים ביניקת אוויר פחות חזקה בתהליך השאיבה. לפיכך, אינך פוגע בפרחים או בצמחים בזמן ניקוי החצר האחורית.

  1. טוב להסרה של מזיקים

אם אתם נתקלים בבעיות עקב הדבקה במזיקים, שואב עלים עדיף על מפוחי עלים. הוא שואב את המזיקים והחרקים המגעילים מהפרחים, הפירות או הצמחים העדינים שלך.

גננים מקצועיים רבים ממליצים להשתמש גם בשואב עלים לניקוי מזיקים פולשים מגינות.

  1. שואבי דשא יכולים לגרוס פסולת כדי ליצור מזון לצמחים

אתה יכול בקלות להחליף את מכסחת הדשא שלך בשואב העלים המהימן עבור כיסוח המדשאות שלך. שואב עלים רגיל משתמש בזרימת אוויר ובזרימת אוויר מתועלת ליצירת תעלת ואקום ומוצץ את הפסולת דרך תעלת הוואקום שבתיק שלו. באופן דומה, זה יכול גם לכסות את הדשא הלא רצוי מהרקע שלך. בנוסף, הוא גוזר את הדשא לחתיכות עדינות, מה שהופך אותם לקומפוסט נהדר עבור הגינה שלך.

  1. הם נוחים

שואב עלים הוא אחד מכלי ניקוי הגינה הנוחים ביותר. השקית שלו שומרת את כל העלים והפסולת שנאספו במקום אחד ומונעת מהעלים ליפול שוב על הקרקע. אתה יכול בקלות להשליך את הפסולת לאחר ניקוי עם השקית.

אם הגינה שלך גבוהה מפני הקרקע זה יהיה מוזר אם תפזר את העלים או הלכלוך לשטח הציבורי או חלילה לשכן באמצעות מפוח עלים ולא תאסוף את הלכלוך באמצעות שואב עלים.

השוואת היתרונות והחסרונות של מפוח עלים לעומת שואב עלים

לכל כלי יש את היתרונות והחסרונות הספציפיים שלה. גם מפוח עלים וגם שואב עלים יגיעו עם יתרונות וחסרונות משלהם.

כקונה וכגנן, אתה צריך להבין את היתרונות והחסרונות של כל מכונה כדי למצוא את המכונה המתאימה ביותר לצורכי ניקיון. הנה המידע שיעזור לך לקבל את ההחלטה-

היתרונות של מפוחי עלים

חוסך בזמן

מפוחי עלים מהירים במיוחד. כוחם העצום וזרימת האוויר הופכים אותם לציוד ניקוי אדיר. עם מפוח עלים, אתה יכול לנקות את החצר שלך בזמן הקצר ביותר האפשרי, גם אם היא מבולגנת לחלוטין עם ערימות של פסולת.

קל לשימוש

מפוחי עלים ידידותיים למשתמש. אתה רק צריך לחבר אותם ולהתחיל לפוצץ על ידי לחיצה על המתג. לפיכך, אינך צריך לטפל במספר כפתורי שליטה במכונה.

מפוחי עלים זמינים במגוון תכונות ואיכויות

מפוחי עלים מגיעים בצורות ובגדלים שונים. אתה יכול לבחור כל דגם על סמך מטרת הניקוי והתקציב שלך. מכאן שתמיד יהיה מפוח עלים עבורך, לא משנה מה מטרתך.

חלקם מאובזרים במיוחד

מפוחי עלים רבים מגיעים עם אביזרים מרובים כדי להתאים אישית את חווית הניקוי לפי האזור, האירוע וכמות הפסולת. הזמינות העצומה של התאמה אישית הופכת אותו לבחירה מצוינת עבור כל אחד.

מתאים לשימושים מרובים-רב תכליתיים

יתרון נוסף של מפוחי עלים הוא הרבגוניות שלהם. אתה יכול להשתמש בו כדי לנקות את העלים הנערמים, להסיר עלים לחים ולכלוך מהגינה לאחר כיסוח דשא..

חוסך ממך כאבי גב

מפוחי עלים אינם דורשים כיפוף או נשיאה. מכאן שהגב שלך לא מוכתם. כלומר, גם אם תשתמשו במפוח עלים במשך שעות, לא תקבלו כאבי גב או שריר גב מתוח לאחר ניקוי החצר.

חסרונות של מפוחי עלים

מפוחי עלים הם אחת ממכונות ניקוי הגינה המועדפות בקרב בעלי גינות ובעלי מקצוע. אבל, למכונה הפנטסטית הזו יש גם חסרונות כמו-

עלים עשויים לחזור לחצר שלך

מפוח עלים בסופו של דבר נושף את העלים לכיוון שונה מהכוונה שלך. זה יכול לגרום לנזק רב יותר מאשר ניקוי. במקרים רבים, העלים המנופחים חוזרים לחצר שלך בגלל זרימת האוויר. מפוח בדרך כלל לא מגיע עם שקית איסוף כמו שואב עלים. לפיכך, ייתכן שיהיה עליך לנקות מחדש חלקים מסוימים של החצר או הגינה כדי לאסוף את כל העלים.

יקר יותר מכלים ידניים כמו מגרפת עלים ידנית

מפוחי עלים אכן מגיעים עם תג מחיר גבוה. אלה אינם סבירים, כמו מגרפות או שואבי עלים. לפיכך, אם אתם מתכננים לקנות מפוח עלים, נסו לחקור תחילה כדי להקצות את התקציב המתאים לדגם טוב.

רועש

מכיוון שמפוחי עלים זורקים זרימת אוויר בלחץ גבוה עם המנוע שלהם, רמת הרעש יכולה להיות גבוהה יותר. המפוחים המונעים בבנזין הם בדרך כלל החזקים ביותר מבין הדגמים. אם אתה צריך להפחית את רמת הרעש,

נסה להשיג את המפוחים שעובדים עם חשמל או/ו מפוח נטען

עלויות אחזקת מפוחי העלים

מפוחי עלים דורשים תחזוקה כדי להבטיח שתקבלו את התוצאה הרצויה בזמן הניקוי. ייתכן שיהיה עליך להחליף חלקים כמו מצת או מסננים מעת לעת. לפיכך, מכונות אלו גורמות לעלויות תחזוקה בטווח הארוך.

לא הכי מתאים לאנשים הסובלים מבעיות נשימה/אלרגיות.

מפוחי עלים אינם מומלצים לסובלים מאלרגיה לעלים או בעיות נשימה, ומצבים בריאותיים אחרים כמו אסטמה. מפוח נושף את הלכלוך והעלים תוך כדי ניפוח העלים. חלקיקי עלים אלו עלולים לגרום לבעיות בריאותיות כמו התקפי אלרגיה פתאומיים, התקפי אסטמה וכו’. לפיכך, אם אתה או בני משפחתך אלרגיים לעלים או סובלים מבעיות בריאות בדרכי הנשימה, הימנעו משימוש במפוח.

האם אתה צריך מגרפה לאחר שימוש במפוח עלים?

מפוח עלים אינו מסלק ביעילות את העלים הקטנים יותר. בנוסף, חלק מהעלים חוזרים גם בגלל זרימת האוויר. כתוצאה מכך, עליך להשתמש במגרפה לאחר השימוש במפוח כדי להבטיח שכל העלים נאספים.

עבודה נוספת זו נראית לעתים קרובות כנטל לאחר ניקוי כבד.

היתרונות של שואב עלים

יוצר דשן ביולוגי

שואב עלים שואב בנוסף לעלים גם את חלקי דשא לאחר כיסוח .חומר זה מהווה דשן ביולוגי מצוין לגינה שלך. לפיכך, אתה מקבל דרך בת קיימא לגדל את הצמחים שלך תוך ניקוי העלים והדשא מהגינה שלך.

אחזקת דשא ואפקטיבי יותר מכול  כלי ניקוי

שואב עלים מגיע עם שקית איסוף עלים לאחסון הפסולת שנאספה. הוא יוצר תעלת ואקום שאוספת את כל העלים או הדשא מהאדמה. זה שומר על הקרקע נקייה ומונע כל בלגן במהלך הניקוי.

 

 

תוצאות: 194
בחרת לסנן לפי: מפוח עלים
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy