פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שרות לקוחות 073-8020324
כל המותגים
ווטסאפ
שעות פעילות: א-ה 7:30-17:00
-->

מלטשות

כדי לסיים פרוייקט כמו שצריך – אתה זקוק למלטשת איכותית, וזה המקום למצוא את המשייפת שתתאים בדיוק לצרכים שלך.

עם מלטשת תוכל להשתמש למגוון משימות יצירה, בניה, תחזוקה ועוד. מלטשת מאפשרת להחליק, לשייף, לשנות צורה או לעשות פוליש לחומרים כגון עץ, פח, מתכות, מוצרי פלסטיק, ואפילו קירות ומשטחי אבן. כל המלטשות עובדות על אותו בסיס – נייר ליטוש מחוספס ומנוע עוצמתי, וביחד נוצר חיכוך בין הנייר והמשטח עליו עובדים.

חברת מטר גאה להציג בפניכם מגוון עצום של מלטשות. משייפות ומשחזות. כאן תוכלו למצוא מלטשת סרט שולחנית, המיועדת לשימושים בעוצמה גבוהה ובמהירות כמו למשל הסרת חומרים או גימור אחיד. יש לנו עבורכם גם מלטשת רוטטת, המאפשרת עבודה ידנית שמעניקה לכם יכולת תמרון גבוהה במשטחים לא אחידים ומבטיחה שליטה מבוקרת יותר על התוצאה. לעבודות פחות אינטנסיביות אנו מציעים לכם מלטשת אקצנטרית, המופעלת באמצעות דיסק אליו נצמד נייר השיוף, ויוצרת אפקט שיוף אפקטיבי ואחיד במיוחד שמאפשר עבודה על משטחים גדולים יחסית. אצלנו תוכלו למצוא גם מלטשת גובה ומלטשות תעשייתיות לצרכים ייחודיים.

המלטשות שלנו מגיעות אליכם ממיטב המותגים המובילים בתחום בעולם, כמו Bosch, Greenworks, Einhell, Femi ועוד. יצרנים אלו מביאים לכם מלטשות למנעד רחב של משימות, החל מפרויקטים ביתיים, דרך עבודות לאנשי מקצוע וכלה בעבודות תעשייתיות. כל המלטשות מיוצרות בטכנולוגיות חדישות המבטיחות עבודה יעילה, אחיזה ארגונומית ומאמץ מינימלי יחד עם רמה גבוהה של בטיחות ושל שמירה על הסביבה. המלטשות הנטענות מאפשרות עבודה בסביבות מגוונות בלי להסתבך עם כבלים ומעניקות יכולת תמרון גבוהה יותר

 יש לך פרויקט חד פעמי? מחיר המוצר יקר? אתה לא בטוח שהפריט מתאים לך? אין לך מקום ראוי לאחסון? אם כן אולי כדאי שתשקול השכרה ולא רכישה .כנס לקטגוריית השכרת כלי עבודה וחפשו את המוצר המתאים לכם.

זקוקים לתיקון של מלטשת? במטר כלי גינון וכלי עבודה יש את תחנת השירות המקצועית בישראל .

מטר כלי גינון  ,כלי עבודה מאושרת על ידי כול היבואנים הרשמיים בישראל להעניק שירות תיקונים לכלים המיובאים לישראל.

צור קשר על מנת לקבל הצעת מחיר ולבחון את כדאיות התיקון לעומת רכישה או השכרה

מטר כלי גינון וכלי עבודה היא ONE STOP SHOP מענה מלא במקום אחד .

 

תוצאות: 47
בחרת לסנן לפי: מלטשות
יצרנים
BAIER(1)
Einhell(6)
Femi(6)
SKIL(9)
Target(1)
Bosch(19)
Greenworks(3)
Villager(1)
Shatal(1)
מקור כוח
טווח מחירים
כלי / אביזר
סוג החבילה (גוף/סוללה/מטען)
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy